כדי להגיב לתוכן באתר ולהוסיף תוכן משלך עליך להתחבר או להירשם.

תמונות נבחרות של מזמרים


תמונות נבחרות של מזמרים-Red-rumped Parrot

הופעה חיצונית:  
(Red-rumped Parrot
Psephotus haematonotus)    
ראש ירוק; מצח, כתר ולחיים תחתונות עם מעט כחול; חזה צהבהב וירוק; בטן צהוב חזק יותר; זנב תחתון לבן; מפרקת בכחול/ירוק בהיר; כנפיים חיצוניות צהובות; כנף תחתונה ואברות כנף סגול / כחול; גב תחתון אדום; זנב עליון ירוק; נוצות אמצע הזנב העליונות בצבע ברונזה עם נגיעות של שחור כחלחל; זנב חיצוני כחלחל/ירוק עם מעט כחול לבנבן; זנב תחתון בכחול חיוור; רגלים אפורות. הנקבה ירוקת-זית יש לה כתר וכנפיים אחוריות בירוק זית; בכנפיים נוצות אחוריות פנימיות בכחול/סגול חיוור; בכנפיים נוצות פנימיות וחיצוניות - ירוק זית עם קצת כחול חיוור והמרכזיות חיצוניות - כחול חיוור; גב תחתון וזנב עליון ירוקים; זנב תחתון לבנבן עם מעט כחול בהיר. צבעי הגוזלים כצבעי הבוגרים אולם צבעם חיוור יותר ולזכרים הצעירים פחות אדום, נוצות נרכשות באופן מלא בגיל 4 חודשים.

אורך:

27 ס"מ

 משקל: 150 גרם
 תזונה בשבי: תערובת של זרעי עשב וזרעי קנריות, חיטה, שיבולת שועל, פרות וירקות שונים במיוחד תפוח וגזר, גרעיני חמניות קטנים, אוכל ירוק כמו תרד, ביצים וחרקים.
 אילוף:  ניתן לאילוף בקלות
 החתמה:  ניתן להחתמה בקלות
 מידת הרעש: שקט יחסית

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

תגובות

התמונה של sk

שלום אני צריכה ייעוץ בקשר לרד ראמפד

מצאתי תוכית רד ראמפד צהובה בהירה, יחסית צעירה. אני רוצה לקנות לה בן זוג. השאלה שלי היא האם אני יכולה לקנות לה כל אחד מהזכרים מאלה שראיתי עכשיו בתמונות, או את הזכר הצבעוני מאוד או את הזכר היותר כחול?