כדי להגיב לתוכן באתר ולהוסיף תוכן משלך עליך להתחבר או להירשם.

תמונות של אקלקטוס


צבי דגן

תמונות של אקלקטוס

הופעה חיצונית: (Cornelia's Eclectus Parrot)

זכר: הצבע הכללי ירוק בהיר "חלונות" אדומים מתחת הזנב. כיסוי הזנב התחתון ירוק, ובהיר יותר לקראת קצהו התחתון ובחלקו העליון כחול. חלקו התחתון של הזנב שחרחר,כשקצהו בצבע צהוב-ירוק ערפלי. העין נוטה לצבע כתום.
הנקבה: בצבע כללי - אדומה, וכחול בבטן ובחזה. הגב התחתון, הכנפיים וכיסוי הזנב העליון צבועים באדום כהה יותר הנותן להם מראה עמום. כיסוי הזנב התחתון אדום. חלקו העליון של הזנב אדום כהה עם קצוות בהירים יותר. חלקו התחתון של הזנב אדום, עם גוון כהה יותר בבסיסו ובהיר יותר בקצה. הצעירים זהים לבוגרים, מלבד המקור שצבעו בבסיס חום כהה ועיניו כהות. מטת כנפיים: 26-27.5 ס"מ. אבחנה בין תתי המינים : קשה מאוד להבדיל בין זכרי האקלקטוסים אלא אם מכירים היטב את המאפיינים של כל תתי המינים. הכי נוח לתצפת על מספר פרטים באותו הכלוב לשם השוואה.
הבדלים הקלים שבגוון הירוק יעילים לזיהוי המינים השונים. כמובן ששיטה זו אינה יעילה אם מתצפתים על זן אחד בלבד. לזכר הvosmari זנב וצוואר ארוכים משמעותית וה Solomon island קטן פיזית משאר המינים. זכר ה grand קשה במיוחד לזיהוי מכיוון שזה נעשה בעיקר על ידי הבדלים קלים בצבע המקור, אורך הזנב וצבע הזנב. דרושים מיומנות וניסיון רבים על מנת להבחין בין הזכרים השונים. האבחנה בין הנקבות השונות קלה בהרבה. הבולטת מכולן היא נקבת ה vosmari לה יש פס רחב בצבע צהוב בקצה הזנב ואין לה טבעת נוצות כחולה סביב העין. נקבות ה red sided וה Solomon island ניתנות לזיהוי בקלות לפי ה"סינר הכחול שמעטר את החזה בניגוד לצבעים המשתלבים במינים האחרים. בנוסף, סביב העין ניתן לראת בבירור במינים אלה טבעת נוצות כחולה שמאפיינת רק אותן. לנקבת ה grand אין לא את טבעת העין ולא הפס הצהוב בזנב אלא קצה הזנב מאופיין המעט מאוד נוצות בצבע צהוב חלש מאוד.

אורך:

37 ס"מ

 משקל: 300 גרם
 תזונה בשבי: פירות, ירקות, זרעים, תערובת השרייה, כופתיות. מגוון רחב של פירות וירקות צבעוניים רבים.
 אילוף:  ניתן לאילוף בקלות.
 יכולת דיבור:   טובה מאוד
 החתמה:  ניתן להחתמה בקלות
 מידת הרעש:  הנקבה רועשת מאוד, הזכר - פחות.

אקלקטוס-נקבה
 

אקלקטוס-זוג
 

אקלקטוס קורנליה

 אקלקטוס כחול

 אקלקטוס-זכר

 אקלקטוס-זוג

 אקלקטוס וג'קו

 אקלקטוס-נקבות

האקלקטוס שלי

האקלקטוס שלי

 האקלקטוס שלי

 

 האקלקטוס שלי

 

תגובות

התמונה של ofek308

האקלקטוסים שלך

מדהימים!!

התמונה של צבי דגן

תודה

תודה
צבי

התמונה של dor

שאלה?

האקלקטוס הכחול זה לא מוטציה ויש להשיג כאלה?

התמונה של צבי דגן

זו מוטציה ונראה

זו מוטציה ונראה לי שאפשר להשיג, אבל בגלל הנדירות, המחיר מאוד גבוה.